חדשות אלעד

הסיוט היומי: עד מתי נעמוד בפקק? ובידי מי הפתרון.

הסיוט היומי ביציאה מהעיר בבקרים נמשך; התושבים זועקים לעזרה, והישועה ממאנת להגיע.
האם זה בידי העירייה או בידי משרד התחבורה. "אלעדי" מנסה לעשות סדר.

0 תגובות הדפסה

עיר במצור. היציאה העליונה מהעיר. (ע"פ 27א) אילוסטרציה.

גם הבוקר עמדו אלפי תושבי העיר ביציאות מהעיר. בחוסר אונים כאשר נסיעה שלוקחת כ20 דקות, לוקחת מידי בוקר כשעה וארבעים. כמו שכבר התרענו בעבר, התושבים עומדים בחוסר אונים. ומדווחים על הלחץ ח"ו מאירוע מסכן חיים. ממסדרונות העיריה נשמעים השמועות, שבמהרה זה ייפתר. כשהמציאות טופחת על פניהם בוקר אחר בוקר.

יצאנו לברר, בידי מי האחריות.

בעירייה טוענים שזה קשור לכביש 6 ולחברת נתיבי ישראל.  ואחריות כוללת של משרד התחבורה.

מצד שני בבירור מעמיק שלנו מתברר כי אושרה בותמ"ל תכנית שתחבר את כביש 4711 במחלף ישירות לכביש 471,  כשבתווך נמצא כביש 444.  כשבכיכר קיבוץ נחשונים יהיו שני יציאות גדולות. ימינה לכיוון המחצבה, שמאלה מחלף עם גשר לכיוון אזור התעסוקה הענק של אלעד ודרום השרון, ולכיוון תחנת רכבת אלעד.

צוות "אלעדי" חושף שהכן תוכנית זו אושרה בשנת 2020. כן לפני 4 שנים בקירוב, אבל תקציבית לביצוע הפרויקט הכן תקוע במשרד התחבורה.

 

ותשאלו אם כן איפה זה עומד?

התשובה היא שזה תלוי  בגורמי העירייה האם ידעו להילחם מול משרד התחבורה להגשת התקציב ולא לוותר להם בשום צורה ולא להיכנע לתכתיביהם. או שמא לשתף איתם פעולה בשיטת הסמוך. שיהיה בסדר בהמשך. מה שכמובן לא קורה. ועדיין אלפי תושבי העיר סובלים מידי יום.

התשובות לעירייה.

כולנו מחכים ומחזיקים אצבעות לעירייה שיצליחו במאבקם מול משרד התחבורה למען תושבי העיר.

זוהי התוכנית המאושרת ובתוקף משנת 2020. (האדום זה כבישים חדשים ומחלף עם גשר מעל 444)

אנו מחכים לקבלת תגובות מהמשרדים השונים, ומהעירייה, כשיתקבלו נשמח לפרסמם כשישלחו.